CX500 Turbo te koop

Home Forums Aangeboden CX500 Turbo te koop

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  phvgroningen@outlook.com 1 jaar, 5 maanden geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur

Beste mensen,
    Van Jan Willem Blok krijg ik het volgende te koop bericht. Wees er snel bij want anders is ie weg. Groeten, Philip.

Ik heb een CX500 Turbo te koop en woon in Poortugaal. Dat ligt net onder Rotterdam. Het kuipwerk ligt er wel naast. Aangezien ik er mee bezig ben geweest. Ik ben zelf monteur. Dus ik weet wat ik gedaan heb. De volgende eigenaar hoeft niet bang te zijn dat ik door onkunde dingen heb gesloopt.

Even over de prijs. Ik weet goed wat de waarde is van een werkende turbo. Zelf heb ik hem bij iemand onder zijn kelder vandaan gehaald. Ik heb er kleine werkzaamheden aan gedaan (olie, luchtfilter, revisieset voor de remcilinder voor en achter, remblokken achter en nog wat dingen).

Ik vraag er 750 euro voor. Ik denk het een zeer mooie prijs is. Ik hoop wel dat ik dan als tegenprestatie een keertje een klein rondje mag rijden op een werkende turbo!

Mijn telefoonnummer is: 0646387223

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.